Trust GXT 488 Review

Castile dedicate consolelor sunt rare si destul de rar raportate in presa noastra IT asa ca atunci cand mi s-a oferit ocazia sa preiau si sa realizez un material despre Trust GXT 488 Forze nu am ezitat sa raspund apelului considerand ca si acest subiect poate fi unul interesant, in special pentru posesorii de console PS4 si de ce nu Laptop-uri sau PC-uri, setul fiind neoficial compatibil si cu unele dintre acestea.

Trust GXT 488 Ambalaj

Incepand cu, constructia se poate spune despre Trust GXT 488 ca au un design agresiv, specific gaming-ului cu a sa finisare mata, neagra oferita unui plastic solid ca material principal utilizat in constructia setului de casti. Foarte proeminent este si branding-ul PS4, rezultat al acordului de licentiere dintre Sony si Trust, asa ca, in caz ca va puneati intrebarea, setul asta de casti este aprobat oficial de Sony pentru utilizare impreuna cu PS4 deci calitatea nu este garantata doar de Trust ci si de Sony care au permis asocierea acestui set de casti cu imaginea consolei lor de succes.

Confortul este unul foarte bun asa cum am inceput sa ma astept de la fiecare dintre seturile de casti semnate de Trust, GXT 488 Forze avand pernute moi si ample care “inghit’ rapid urechile sprijinindu-se de cap pe toata durata sesiunii de gaming si o geometrie usor variabila a cupei difuzoarelor , oferind o buna izolare fonica suficienta astfel incat imersiunea in joc sa fie foarte buna, imersiune la care contribuie si microfonul bun de calitate care poate fi pozitionat aproape oriunde este nevoie de el gratie bratului sau flexibil.

Mi-as fi dorit ca microfonul sa fie detasabil insa de aceasta data nu este, fiind retractabil in dreptul cupei stangi a setului de casti in stilul clasic al seturilor de casti dedicate consolelor. Este inclus aici si un pop-filter ce elimina unele artefacte audio astfel incat comunicatiile cu, colegii de echipa vor fi cat se poate de clare.

Cablul are o dimensiune standard de 1,2 metri suficienta pentru conectarea la controller, cu rotita de volum si un buton de control dedicat al microfonului pe fir, ceea ce face foarte facila reglarea directa a acestor parametri.

Suficient cu partea de ergonomie, cum ramane cu, calitatea audio? Este buna, dincolo de decent iar basul este usor proeminent, intocmai asa cum te-ai astepta de la un set de casti dedicat gaming-ului si cu atat mai mult unul set de casti dedicat gaming-ului pe console acolo unde shooterele online sunt in aceste momente cele mai vizibile titluri. In aceste jocuri capacitatea de a pozitiona pe campul de batale virtual pasii inamicilor sau locatia unui sunet anume este cheia reusitei iar Trust GXT 488 Forze se achita cu brio de aceasta insarcinare.

Scenariile de utilizare a acestor casti insa, nu se opreste aici. Am descoperit ca se potrivesc foarte bine si cu laptop-urile ce au o singura intrare de casti de obicei utilizata si pentru microfon si pentru difuzoarele in sine(TRRS), laptop-ul meu curent avand o astfel de conexiune ceea ce mi-a dat ocazia sa utilizez setul de Trust GXT 488 Forze si impreuna cu Skype cu rezultate foarte bune dar si pentru a asculta muzica sau pentru a viziona filme online ceea ce le=a sporit vizibil in ochii mei valoarea desi aceste scenarii de utilizare nu sunt evidente oficial din documentatia pusa la dispozitie de producator.

Trust GXT 488 Forze este un set de casti perfect pentru gamerii ce prefera consolele si nu numai. Confortul este bun, reproducerea audio buna pentru un set de casti dedicat PS4 iar controlul de volum pe fir impreuna cu butonul de control a microfonului de pe fir inchid de minune pachetul de falicilitati puse la dispozitie de acest set de casti.

Desi mi-ar fi placut sa vad inclus si un cablu prelungitor ce ar fi extins posibilitatea de utilizare a acestui set de casti si pe PC, probabil ca acordul de licentiere cu Sony nu a permis si introducerea unui astfel de accesoriu asa ca inteleg de ce acesta lipseste desi, intre noi fie vorba, un adaptor TRRS la TRS de tip Y care se gaseste disponibil separat pe piata poate extinde serios numarul de scenarii de utilizare a acestor casti fie vorba intre noi.

Acestea fiind zise, daca vreti un set de casti dedicat pentru PS4 sau laptop-urile cu o singura conexiune de 3.5 mm, atunci Trust GXT 488 Forze este de recomandat mai ales avand in vedere ca pretul este mai mult decat corect.