TRUST PYLO Review, din nou, un set de casti de gaming excelent din partea TRUST

In primul rand, unboxing-ul in format video poate fi gasit aici: https://www.youtube.com/watch?v=0CD8Qw4l7UU&ab_channel=TechView.ro

Un gamer are nevoie si de un set de casti performant, rezonabil ca pret si care sa ii permita sa se bucure de jocurile preferate fara sa-i deranjeze pe ceilalti. Cu ajutorul acestora poate consuma si alte tipuri de materiale multimedia iar daca acestea sunt si confortabile, atunci cu atat mai bine

Ideal ar mai fi si ca setul de casti despre care discutam sa fie compatibil cu majoritatea dispozitivelor pe care le utilizam pe tot parcursul zilei de la telefoane mobile la PC, tableta, laptop si chiar console iar un astfel de set de casti care poate satisface toate aceste dorinte fara sa faca o gaura prea adanca in buget pare a fi setul de casti despre care discutam astazi, respectiv Trust Pylo.

Incepand cu, constructia si materialele folosite pot spune ca Trust Pylo au o calitate excelenta, sunt foarte robuste si stau ferm pe capul portatorului indiferent de marimea dovleacului personal izoland in acelasi timp fara sa puna presiune prea mare pe mai sus mentionatul dovleac si a urechilor din dotare.

Incepand de la banda de sustinere, cu banda metalica si bentita flexibila captusita cu un material moale ( fara indoiala spum si piele ecologica daca ar fi sa ma iau dupa felul in care se simte la mana ) pana la cupele circumaurale din material plastic mat si pernutele cupelor circumaurale totul este asa cum ne-a obisnuit Trust, bine facut si confortabil.

Foarte potrivita la Trust Pylo este si presiunea ce este aplicata asupra capului purtatorului, suficienta pentru a incapsula bine urechilem, pernutele fiind realizate dintr-o spuma foarte moale ce ia forma capului la scurt timp ce setul de casti este asezat pe urechi.

In acest fel, confortul in timpul purtarii setului de casti Trust Pylo este unul foarte bun iar sigilarea incintei imprejurul urechii este completa, ceea ce lasa difuzoarele mari de 50 milimetri sa isi faca treaba fara sa fie deranjate prea mult de zgomotele exterioare aducand dupa sine o foarte buna imersiune in jocul preferat si per total o experienta excelenta in consumul materialelor multimedia fie ele muzica sau filme.

Fiind vorba despre un set de casti de Gaming, Trust Pylo par a avea o orientare spre bass.

Nu spun ca, semnatura Trust Pylo este una perfect plata insa la nevoie, printre altele pot fi utilizate cu succes si la editarea materialelor audio/video fara nici o problema in special pentru amatori.

In pachetul de accesorii, Trust Pylo vine cu adaptorul necesar conectarii la un PC, mufa sa nativa fiind mai degraba pregatita sa fie conectata la un Smartphone sau controller de consola. Cablul rezultat este lung de aproape 2 metri si foarte rezistent incluzand chiar si un switch de “mute” pentru microfon precum si un reglaj de volum.

Reglajul de volum este asezat mai jos decat de obicei, o miscare desteapta pentru ca nu se freaca atat de mult de haine si nu deranjeaza deloc in timpul utilizarii castilor.

Am purtat setul asta de casti mai mult de o luna si jumatate (si il port in continuare pentru ca in consider a fi foarte bun ca si raport intre pret si calitate, poate unul dintre seturile de casti cele mai ok la acest capitol mai ales acum cand am lasat pretentiile de audiofil la o parte) utilizand doar conexiunea pe mufa jack de 3,5 mm ce le leaga la PC pentru a va putea oferi opinia mea in ceea ce le priveste asa ca va pot spune urmatoarele:

In gaming, multumita confortului oferit de banda de sustinere flexibila, cupele inchise si geometria usor adaptabila a acestora la care se adauga si pernutele moi de spuma care sigileaza cupele in jurul urechilor, uiti ca le porti curand dupa ce le asezi e cap iar asta se intampla din ce in ce mai repede pe masura ce timpul trece si pernutele iau forma capului.

In Borderlands 3, un joc cu sound design de exceptie cu care imi mai pierd vremea din cand in cand, sunetul este perceput permanent ca fiind unul tridimensional, posesorul acestor casti putand sa discearna cu precizie directia din care vine vocea NPC-ului sau directia din care se trage fiind constient in acelasi timp de faptul ca scutul sau are de suferit sau ca este atacat cu foc, coroziune sau electricitate de catre vreun raufacator.

La fel este valabil si in orice alt shooter sau joc ce necesita ca gamer-ul pe capul caruia stau setul de Trust Pylo sa fie constant constient de orice sunet, cat de fin sau departat indiferent de “directia” din care vine.

Cu alte cuvinte, calitatea difuzoarelor, ceea ce conteaza cu adevarat la un set de casti este foarte buna la Trust Pylo, difuzoarele fiind capabile sa faca separatia dintre voci, efecte si muzica intr-un mediu audio aglomerat asa cum este cel al Borderlands 3 si sa le prezinte corect si simultan urechilor largind in acest fel scena si gradul de imersiune in joc.

Prin urmare, Trust Pylo primeste recomandarea editorului si premiul Platinum al Techview.ro.

Nu am nici o problema in a recomanda acest set de casti unui gamer ce isi doreste un set bun la toate, combinatia intre pret, performante si confort recomandandu-le in acest sens, asa cum, spuneam mai devreme ne-a obisnuit TRUST.